Önskelista


Jag vet att jag kan låta krävande i mina inlägg men jag är ganska enkel egentligen. Det finns en del egenskaper jag tycker att män skall ha för att vara liggbara:
  • Snyggt klädd dvs tighta jeans, Converse, t-shirts, cardigan osv (Snedlugg och mustasch är ett plus). Inga jävla loafers!
  • Relevant utbildning inom valfritt naturvetenskapligt område, gärna ingenjör.
  • Bra musiksmak; Punk/60-talsrock/Indie/Folk rock/Rock
  • Tycka om konserter, festivaler, dricka öl på Möllan, dra ut på äventyr
  • Gillar vin, öl, mat och sånt där
  • Ej kattallergiker
Ska det  vara så svårt att hitta? Tycker verkligen inte att det är några orimliga krav...

Kommentarer
Postat av: Monk

Du söker alltså en direkt motsats till Morgan i "Ullared". Det borde ju rimligtvis inte vara så svårt, (om det ska finnas något hopp för mänskligheten.) Jag håller tummarna.

2010-09-06 @ 04:39:31
Postat av: Sara

Ähh, jag har gett upp, träffar bara män som påminner om grisar. Eller är under 25. Suck...

2010-09-09 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0