Sara goes lesbian?


Jag vill byta sexuell läggning. Nu tack.

Jag förstår mig inte på män. Och jag är trött på att alltid vara förvirrad. Om man mailar lite fram och tillbaka med mycket snygg man som man hittade på KB en natt för länge sen och det första mailet avslutades med "sköt om dig" (Värt att notera är att den mycket snygga mannen mailade mig först). Och sen typ en sådär tio mail senare så avslutas ytterligare ett mail med "sköt om dig". Är det en diss då? Jag tänker för mycket va?

Jag tolkade det så, önskade honom en fin sommar och skrev att vi kanske ses på KB eller Debban nån kväll. Men nu vet jag inte, han kanske inte alls menade det som en diss och istället uppfattar mig som dissig. Tänker för mycket var det ja...


För övrigt så blev jag mycket nöjd när jag såg bilder på facebook innan idag på en tjej som är ett år yngre än mig. Hon såg ut att vara tio år äldre (lite tjock, enorma påsar under ögonen och allmänt sliten/skabbig look). Skadeglädjen är tamejfan den enda sanna glädjen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0