På tal om nördmagnet...

Jag hittade följande msn-konversation mellan mig och Petra:





sara              



Meen nä, han är lite för snygg, och har lite för bra musiksmak....




sara


Jag får leta upp en nörd från lth istället :)




petra


Haha




petra


Tror jag inte på :)




sara


Joo, se på M...han dissade mig....jag är alltid mittemellan....inte tillräckligt mainstream för mainstreamkillarna, inte tillräckligt rockig för rockarna osv....däremot verkar jag vara en nördmagnet av rang




sara


:S




petra


Det där lät precis som jag!




petra


Jag får alltid nördarna




petra


Passar inte in i någon speciell mall




sara


Jaa, man ser för snäll ut....så alla nördar tycker att man är drömkvinnan :S




sara


Och sen går man hem med nån i loafers...story of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0