Bitter much?

Jag läste igenom mina inlägg och insåg att jag låter så satans bitter och ensam. Som nån som inte har fått ligga på evigheter. Det märkliga är att jag tycker inte att det stämmer överens med hur jag är. Eller hur ofta jag får ligga.
Jag tror att det beror på att jag har så svårt för att skriva. Och det är väl lite det som är syftet med den här bloggen, att jag ska lära mig det. Kan jag roa någon på vägen så är det ju ett plus. Men eftersom inläggen inte har varit speciellt humoristiska så får mina vänner reda på bloggens existens om ett tag, när det har börjat hända saker. För snart så måste det ju hända något?

För det händer inte mycket just nu. Jag bara pluggar. Eller försöker plugga och snokar lite istället. A:s blogg är intressant och kanske måste jag revidera min uppfattning. Vi får se.  Men idag måste jag bli klar med de där kapitlen som jag har bestämt att jag ska bli klar med. Och börja plugga redox. Men det är fest ikväll och det är ju svårt att tacka nej till, omöjligt nästan. Och jag behöver nog komma ut och rastas lite. Förhoppningsvis blir den här bloggen mindre bitter då också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0