Game over

Haha, jag har gått omkring och småsfnissat för mig själv sen igår eftermiddag. Den där nätdejtingsidan är livsfarlig.

I februari så fick jag och Petra för oss att dra till Volym och vara lite nostalgiska, lite så som det var för några år sen. Så Katarina hakar på och vi beger oss till Helsingkrona. Väl där så börjar vi snacka med några killar och jag drar iväg till dansgolvet med en av dem och jag tror att Petra och Katarina snackar vidare med de andra. När det stänger vid två så följer jag och Petra med killen jag har dansat med, Ben heter han förresten, och hans kompis upp på efterfest på nån korridor.

jag lyckas sen förstöra partystämningen lite genom att sätta på In Flames (Det stod en massa folk och dansade till Lady GaGa innan dess), så jag tyckte det var bäst att avlägsna sig lite varvid jag och Ben går ut på balkongen där vi blev kvar tills det var dags att ta sista bussen hem (Märkligt det där med hur fort tiden går när man är packad). När vi går in i köket på vägen ut så möter vi hans kompis som berättar att Petra har lurat honom. Tydligen så är Petra 30 år och har en tvåårig son som heter Hampus. Så fint, Petra är lite idol.

Iallafall, jag har mailat lite med en kille på den där där nätdejtingsidan den senaste veckan och får någon dag sen addade vi varandra på msn. Igår när jag letade ursäkter att inte plugga så fick jag för mig att leta upp honom på facebook. Och efter lite detektivarbete så går det upp för mig att han är killen som Petra lurade. Hade inte tänkt att säga något men i igår kväll kunde jag inte låta bli. Klistrar in bitar av konversationen:


sara         



jag har en kompis som finns på happy pancake

sara


vi brukar festa ihop

sara


du kan ju kolla in hennes profil :)







D.


hmmm

sara


träffat henne?

D.


jag kollar in ena bilden på henne här, men kan inte påstå att jag känner igen henne. Samma årskull som jag men nej, kan inte komma på. Hurså?

sara


Hon heter Petra

sara


har för mig att hon har lurat dig att hon är 30 år och har en son somm heter Hampus

sara


nån gång på Helsingkrona i februari kanske?

D.


HAHAHAHAAA!!!!!

sara


:D

D.


Amen lägg ägg o skit ner dig!!! Det är fan inte sant

sara


Hahaha :D


sara      


Nåja, jag får väl gå och lägga mig nu

sara

Hälsa Ben ;)

D.

Ben?

sara

du vet, Ben

D.

jaha, min polare?

sara

precis

D.

hmm

sara

var ju jag som var med Petra på Helsingkrona ;)

D.

var d nu så att petras polare hooka upp med den här andra tjejen?

D.

eller med ben menar jag

D.

amen wtf

D.

lägg av ännu mer



D.                 


Vilken situation vi hamnat i nu, du har hookat upp med min polare lite seriösare än vad jag gjorde med din och nu sitter vi här och pratar med varandra. Ska vi göra ett sex & city avsnitt på det här eller?


Och det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0