Nätdejt 1, check!

Den här helgen är den första på väldigt länge som jag har varit ute till fyra två dagar i rad, och jävlar i min lilla låda vad det märktes igår. Man är inte tjugo längre, snarare på väg mot medelåldern med stormsteg. I fredags var jag och Petra och såg de The Slide (Som var förvånansvärt bra!) och sedan vidare till KB. Och jag hittade en, i mitt tycke, sjukt snygg kille som sen följde mig till bussen. Fast nu börjar jag bli osäker och funderar på om den där snyggheten bara berodde på att jag hade mina beer goggles på. Lördagskvällen började på Debban och fortsatte på KB, så nu kan jag ta det lugnt i någon vecka känns det som...

Igår när jag satt och segade mig framför datorn och funderade på om det verkligen var nödvändigt att plugga kemi på en söndagkväll så frågade Bens kompis om han kunde komma över och dricka te. Jag sa att det var ok om vi spelade sällskapsspel också. Så vid åtta dök han upp och bland det första han gör är att sätta sig vid min dator och kolla på mina foton medans jag fixar te. Och det är INTE ok. Och det är absolut inte ok att han ser foton på mig i bikini tagna i september när man har haft ett alldeles för långt träningsuppehåll till förmån för öldrickande. När han hade snokat klart så spelade vi När då då (Dags att lämna tillbaka det där spelet till Katarina nu kanske...) och drack te. Och eftersom han redan har sett fettobilderna på mig och blivit avskräckt så gick det hela rätt bra (trots att jag hade supit bort allt intellekt under helgen och kanske inte direkt var Malmös mest spännande igår), väldigt vänskapligt. Trots att jag inte kommer så röken av honom igen så blev det ändå en mysig söndagskväll, helt klart bättre än att sitta i soffan och sunka framför msn och kattforum. Och jag är rätt stolt över mig själv som vågade.


Så, för att summera så blev det två riktigt roliga utekvällar och den första nätdejten är avklarad. Nu har jag två kvar denna veckan, det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0