Självömkan



Jag är så jäkla trött och förkyld. Och så är jag hångelsugen som tusan också. Det är en väldigt dålig kombination. Risken att hångla upp någon man kommer ångra satan dagen efter känns överhängande (Alternativt tvångla någon. Har inte hänt sen 2007). Tydligen snackade jag med någon kille som heter Kristoffer på KB i fredags, man kanske skulle svara på hans sms ändå...En annan sak som är jobbig med förkylningen från helvetet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska ett glas vin eller hostmedicin (Tillsammans kan de tydligen ge andningssvårigheter) så nu sitter jag utan vare sig vin eller medicin.

Nätdejten som stavar sitt namn med z (huu) samt har vissa grisliknande ansiktsdrag  smsade för några dagar sen och frågade vad han hade gjort för fel, varför jag inte ville vara hans vän längre. Jobbig situation det blev nu. Ska fundera på hur jag ska lösa det.

Angående föregående inlägg, allra helst vill jag ju ha en lång, lagom androgyn man. Som Caroline sa för några veckor sen "Han borde du ju tycka är snygg Sara, han ser bögig ut".

Nu ska jag ta min sjuka katt under armen och gå sova i ett dygn eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0